• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 19 مرداد 1398
کد مطلب : 71410
+
-

فیت توسعه اشتغال‌ در حوزه دیجیتال  هرمزگان

استاندار هرمزگان گفت: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این امر در استان مورد توجه جدی قرار گیرد. 

به گزارش ایسنا «فریدون همتی» در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان هرمزگان بر لزوم فعال شدن گروه‌های کاری تخصصی ذیل این کارگروه تأکید و بیان کرد: گزارش اقدامات گروه‌های کاری باید در هر جلسه از کارگروه ارائه شود. 

وی ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی، ایده‌ها و نیازهای خود در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فناوری و نوآوری را به این کارگروه ارائه دهند. 

استاندار هرمزگان افزود: در حوزه فناوری اطلاعات ظرفیت خوبی برای ایجاد اشتغال با استفاده از بستر دیجیتال وجود دارد و باید این موضوع در استان مورد توجه قرار گیرد. 
همتی در ادامه به مطالعات حوزه گردشگری استان اشاره و اظهار کرد: از درون این مطالعات باید تمام ظرفیت‌های گردشگری استان شناسایی شوند و راهکارهایی برای به‌کارگیری و فعال‌سازی آن‌ها ارائه شود. 

وی بیان کرد: ارتقای سطح گردشگری می‌تواند موجب پویایی و افزایش تعاملات فرهنگی در آن جامعه شود. توسعه فعالیت‌های بوم‌گردی با ارائه آموزش‌های تخصصی در این حوزه از مواردی است که باید در هرمزگان با جدیت پیگیری و انجام شود. 
همتی بیان کرد: گردشگری ثروتی پایان‌ناپذیر برای هر جامعه است و روزبه‌روز می‌توان ظرفیت‌های جدید از درون آن شناسایی کرد. 

استاندار همچنین بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی اپلیکیشن و پرتال جامع گردشگری استان هرمزگان تأکید کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید